מתנה למסיבת רווקות לכלה

אם החברה הכי טובה מתחתנת, ואתן מרגישות שאתן צריכות להוסיף משהו מעבר לפעילויות שארגנתן ולמתנות הקבוצתיות שקניתן, זהו הזמן שלכן לפנק את הכלה העתידית במתנה אישית וקטנה שתהיה יפה, שיקית, פונקציונלית או הכול יחד. ריכזנו לכן רשימה של 7 מתנות קטנות שכל אישה תשמח לקבל במסיבת הרווקות שלה, ותוכלו לבחור את המתנה שמתאימה לתקציב שלכן ולסטייל של החברה כדי שתהיה מסיבת רווקות כיפית ומרגשת במיוחד.

המתנות למסיבת רווקות לכלה7  

לפניכן 7 מתנות נפוצות אך מיוחדות שכל אישה תשמח לקבל במסיבת רווקות. המתנות מתאימות לכל אחת אבל 7 הרעיונות מגוונים מאוד ותוכלו בוודאות למצוא מתנה שאתן יודעת שהחברה שלכן צריכה, רוצה וחייבת כדי להשלים את הלוק שלה:

כפכפים ממותגים


נתחיל במתנה הכי פרקטית שאפשר לתת לכלה העתידית: כפכפים ממותגים בכל הצבעים והמידות. הם מתאימים לבית, לחוף הים וגם לשימוש יום יומי. יש מגוון רחב של כפכפי אצבע ממותגים, כפכפי רצועות נוחות להליכה מחוץ לבית ללימודים או לעבודה, נעלי בית פרוותיות לימים קרים ואפילו סנדלי אצבע או סנדלים עם רצועה שכל אישה תשמח לקבל.


חליפת ספורט

אלו יוגה מי שאוהבת ספורט אם החברה שלכן אוהבת לעשות ספורט, או שהיא אוהבת את הלוק של מכנסי טייץ וטופ קצר, אז המותג של אלו יוגה יתאים לה בול. למותג יש המון פריטי לבוש שמתאימים למתאמנות, כמו חזיות ספורט, מכנסיים נוחים לספורט וטופים מיוחדים העשויים כולם מחומרים נושמים ונוחים שמרגישים כמו עור שני, לצד פריטי לבוש שגרתיים כמו סווטשירט קרופ ומעילים דמויי פרווה.


תיק צד 

תיק צד לבן עוד מתנה נהדרת לסגירת הלוק המושלם הוא תיק צד אופנתי, ממותג כמובן, בצבע לבן, בשחור קלאסי או בצבע כתום או צהוב נועזים שייתנו טאץ' מיוחד של צבע למראה הכללי. אתן יכולות לקנות לה תיק גב או תיק נשיאה בלי רצועות, בהתאם לסטייל שלה ולתיקים שהיא משתמשת בהם בדרך כלל, או לתת לה להתנסות בסוג תיק שהיא לא משתמשת בו בדרך כלל כדי להגדיל את הוורסטיליות של המלתחה שלה.

משקפי שמש

משקפי שמש ממותגים לנשים האקלים החם והשמשי בארץ מביא איתו רעיון למתנה נהדרת לכל כלה – משקפי שמש בכל מיני צבעים וצורות שיתאימו לכל לוק ותלבושת. משקפי השמש מגיעים במגוון מסגרות בכל העוביים – משקפי טייסים, מסגרת עגולה, מסגרת מרובעת או מסגרת פרפר. המתנה הזאת מתאימה לכולן, ובעיקר לנשים שאוהבות לטייל בטבע, ללכת לים או לבריכה בכל הזדמנות אפשרית ולנשים שנמצאות הרבה זמן מחוץ לבית.

הלבשה תחתונה לנשים

אין אישה שלא רוצה במלתחה שלה בייבידול או כותונת משי יפה ונעימה, ומסיבת רווקות היא ההזדמנות המושלמת לתת לכלה סט של הלבשה תחתונה לנשים במתנה, שיסגור לה את הפינה לירח הדבש. אתן יכולות גם לפנק אותה בסט תואם של חזייה ותחתונים איכותיים שישמשו אותה ביום יום. המתנה הזאת מתאימה במיוחד למסיבת רווקות בגלל האופי של החגיגה והיא נפוצה מאוד, אבל גם ייחודית ואישית מאוד.


שמלה לבנה

שמלה לבנה לירח דבש או למקווה הרבה נשים אוהבות ללבוש שמלות כיוון שהן קלילות, מאווררות ומשתלבות יפה בכל סגנון לבוש. לכן שמלות הן מתנה נהדרת לכלה, בין אם היא תקבל ממך שמלה לבנה קצרה לירח הדבש, שמלה פרחונית או שמלת ג'ינס

שמתאימות ליום יום, או שמלת מקסי מיוחדת ללבוש לטבילה במקווה לפני החתונה. כבר ציינו ששמלות משתלבות נפלא בלוק לצד תיקי צד ומשקפי שמש שיקיים?

ארנק 

ארנקים לנשים עם חריטה ארנק הוא פריט חובה לכל אישה ואפשר למצוא ארנקים לנשים בכל הצבעים והגדלים שיהיו שימושיים וגם יפים. יש ארנקים שלהם רצועה מתחברת שאפשר להפוך לתיק קטן למסיבה או ליציאה עם חברות, ארנקים שלהם ריצ'רץ' וארנקים גדולים שיש בהם מקום לשטרות, לפריטים קטנים כמו שפתון ולכל הכרטיסים. תוכלו לחרוט על הארנק את השם של הכלה ולהוסיף לידו קישוט של לב כדי להעצים את הנגיעה האישית של המתנה.

לסיכום

מתנות אישיות לחברה המתחתנת הן דרך מעולה לתת לה מהלב פריט לבוש מהמם או אקססורי שימושי ליום יום או לאירועים מיוחדים. אתן יכולות לפנק אותה בתיק צד בעל מראה יוקרתי, משקפי שמש ממותגים שיתאימו לכל סטייל, סט הלבשה תחתונה ליום יום או סט מיוחד לירח הדבש, כפכפים נוחים לבית או ארנק שלו חריטה אישית. היום קל מאוד למצוא מתנה אישית בתקציב לכל כיס שתגיד בלי מילים לחברה שלכן כמה אתן אוהבות אותה. שיהיה במזל טוב!